Hubungan

I'm not even offended, just think that Dr Chiu is so cute
Aku betul-betul tak suka membincang hubungan dengan lelaki aye. Tapi mesti menghadapi di musim ini aku menyedari. Aku betul-betul menikmati bercakap dengan senior aku tapi tak mahu give the wrong idea. Aye, kenapa sangat rumit? Aku rasa mahu memberitahunya yang jelas tapi tak tahu bagaimana. 

"Pepper conversations with 'friend' liberally" (Hahahah this is almost-sad funny)
Aku masih percaya semua perkara untuk baik kami yang kekasih Tuhannya. Menggunakan ini untuk keagungannya, Abba. You hold all things together. 

Tambahan, aku menyedari aku betul-betul suka Pi. Tak tahu rasanya tapi aku tak bimbang. Kerana dia yang berlari bangsa ini dengan aku. It will come to pass if it will  Sekarang, aku berlari rasa gembira.

(used dictionary too many times sighpie I'm gonna have a hard time in class next semester)

Perubahan: Aku sangat tak suka ignore kawan aku, tapi seperti mesti, to draw boundaries. Aye actually I still have this niggling doubt at whether it is really 'wrong'. #kenapasangatcomplicated

Comments